06. Mai 2022

A key visual for Google Cloud, featuring abstract digital art with a blend of blue, pink, and purple hues in a geometric pattern. This image highlights Google Cloud's innovative and dynamic approach to cloud computing and data management. Discover how Google Cloud's cutting-edge solutions, in collaboration with GFT, can transform your business infrastructure and drive digital growth.
Marco Santos
Präsident USA und Lateinamerika
GFT

Herunterladen

• GFT nutzt Google Cloud, um künstliche Intelligenz einfacher in der Fertigung zu implementieren und die Abhängigkeit von Datenwissenschaftlern zu verringern

GFT fördert mit neuen branchenspezifischen Google Cloud-Lösungen die digitale Transformation in Fabriken.

Herausragendes Fachwissen zur Google Cloud

Mehrwert schaffen